Strona główna
RODO
WUKO
Toggle Navigation
Spółdzielnia
Mieszkaniowa
BUDOWLANI
Spółdzielnia
Organy spółdzielni
Administracje
Statut i regulaminy
Akty prawne
Sprawy samorządowe
ISO 9001:2015
Polityka jakości
Badanie zadowolenia Klienta
Podziękowania
Kalendarium
Aktualności
Oferty
Oferty spółdzielni
Oferty zewnętrzne
Wspólnoty
Do pobrania
Przetargi
Kontakt
Skontaktuj się z nami
Administracja Ogólna (Zarząd)
ROZWIŃ
Dział Obsługi Mieszkańców
Dział Obsługi Mieszkańców
×
Barbara Budziak kierownik
- 52 366 44 77
Beata Dębicka
- 52 366 44 11
Katarzyna Tomczuk
- 52 366 44 63
Magdalena Rybacka
- 52 366 44 10
Wystawianie zaświadczeń
o posiadanym prawie do lokalu mieszkalnego
o stanie konta opłat za lokal mieszkalny
potrzebnych do sprzedaży, darowizny oraz zamiany lokalu mieszkalnego
do przedłożenia w sądzie w celu założenia Księgi Wieczystej na spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu
potrzebnych do Urzędu Miasta, Urzędu Skarbowego itp.
Udzielanie informacji dotyczących
sposobu załatwienia spraw w związku z nabyciem i zbyciem lokalu mieszkalnego
sposobu uregulowania stanu prawnego zajmowanego lokalu mieszkalnego po rozwodzie, zgonie członka spółdzielni lub współmałżonka
możliwości i warunków kupna lokalu w nowo realizowanej inwestycji
stanu prawnego posiadanego lokalu mieszkalnego
stanu konta opłat za lokal mieszkalny, wysokości naliczonych składników opłat
rozliczenia mediów (tj. zimna woda, podgrzanie wody oraz centralne ogrzewanie)
możliwości i warunków przekształcenia spółdzielczego lokatorskiego lub własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego w odrębną własność
wysokości zadłużeń członków i kontrahentów spółdzielni
ogłaszanych przetargów na lokale mieszkalne
możliwości złożenia wniosku o zwrot na konto bankowe nadpłaty z rozliczenia mediów
najmów zabudowanej części korytarza
planowanych remontach na nieruchomościach
Załatwianie formalności dotyczących
przygotowania dokumentów do kancelarii notarialnej związanych z nabyciem i zbyciem lokalu mieszkalnego lub nieruchomości w wyniku kupna-sprzedaży, darowizny, zamiany, spadku, przetargu
nabycia lokalu w nowo realizowanej inwestycji
przeniesienia własności posiadanego lokalu mieszkalnego
zawarcia umowy najmu na lokale mieszkalne
zmian w zakresie ilości osób, deklarowanej ilości wody
Dział Techniczno-Inwestycyjny
Dział Techniczno-Inwestycyjny
×
Andrzej Asztemborski kierownik
- 52 366 44 14
Andrzej Rak
- 52 366 44 13
Edyta Demus
- 52 366 44 16
Piotr Drozdowski
- 52 366 44 18
Krzysztof Stępniak
- 52 366 44 75
Anna Romanowska
- 52 366 44 73
Karol Buda
- 52 366 44 85
Wystawianie zaświadczeń
o posiadanym prawie do zajmowanego garażu
dotyczących oznaczenia nieruchomości (położenia, nr księgi wieczystej, nr działki) potrzebnych do przedłożenia np. w banku czy u notariusza
Udzielanie informacji dotyczących
możliwości i warunków kupna lokalu w nowo realizowanej inwestycji oraz wprowadzania zmian technicznych trakcie budowy
warunków technicznych jakie muszą być spełnione przy przeprowadzaniu remontu lokalu
stanu prawnego nieruchomości gruntowych
przekształcania prawa wieczystego użytkowania w prawo własności gruntów
możliwości i warunków przekształcenia własnościowego prawa do garażu w odrębną własność
sposobu załatwienia spraw w związku z nabyciem i zbyciem garażu
operatorów sieci teletechnicznych (telewizja kablowa i internet) obsługujących poszczególne budynki
remontów dźwigów
ogłaszanych przez dział TE przetargów
Załatwianie formalności dotyczących
realizowanych inwestycji np. zmian w trakcie budowy
wydania zgody na przeprowadzane prace remontowe
uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali wydawanych przez Prezydenta Miasta w celu przeniesienia własności
przeniesienia własności posiadanego garażu
zmiany posiadaczy garażu np. w wyniku sprzedaży
najmu zabudowanej części korytarza
Dział Gospodarki Energetycznej
Dział Gospodarki Energetycznej
×
Łukasz Osiński kierownik
- 52 366 44 65
Małgorzata Zaborowska
- 52 366 44 15
Paulina Krajewska
- 52 366 44 64
Rozliczanie kosztów
centralnego ogrzewania oraz ustalanie zaliczki na następny okres
podgrzewania wody
dostawy wody i odprowadzenia ścieków
Organizowanie i koordynowanie
legalizacji wodomierzy lokalowych
odczytów podzielników kosztów centralnego ogrzewania
odczytów wodomierzy lokalowych
montażu wodomierzy lokalowych
montażu i wymiany podzielników kosztów centralnego ogrzewania
montażu termostatycznych zaworów przygrzejnikowych („danfossów”)
prac modernizacyjnych instalacji centralnego ogrzewania
Współpraca z KPEC w zakresie dostawy ciepła na cele centralnego ogrzewania i podgrzewania wody.
Wydawanie warunków technicznych na wymianę grzejników
Analizowanie kosztów dostawy ciepła oraz wody i odprowadzania ścieków
Udzielanie informacji i załatwianie spraw dotyczących
możliwości i warunków wymiany grzejników, przeróbek instalacji centralnego ogrzewania w lokalu
działanie zaworów termostatycznych i podzielników kosztów centralnego ogrzewania
reklamacji rozliczeń i wskazań podzielników kosztów, wodomierzy i ciepłomierzy lokalowych
ustalania i możliwości zmiany zaliczki centralnego ogrzewania
terminów odczytów podzielników w budynkach i ustalania nadzwyczajnych indywidualnych terminów odczytu w lokalu
indywidualnego „przeprowadzkowego” rozliczenia mediów w lokalu
Dział Windykacji, Najmów i Dzierżaw
Dział Windykacji, Najmów i Dzierżaw
×
Grzegorz Zasada kierownik
- 52 366 44 59
Aleksandra Bilecka
- 52 366 44 31
Izabela Krężelewska
- 52 366 44 34
Hanna Fordon
- 52 366 44 44
Jolanta Krecz
- 52 366 44 49
Grażyna Kurkowska
- 52 366 44 36
W zakresie windykacji należności:
Wystawienie zaświadczeń:
o stanie konta opłat za lokal mieszkalny dla osób posiadających zadłużenia wyższe od wymiaru miesięcznych opłat mieszkaniowych
Udzielanie informacji dotyczących:
wysokości zadłużeń członków spółdzielni lub jej kontrahentów
możliwości spłaty zadłużenia w drodze porozumień i ugody
etapu na jakim znajduje się postępowanie sądowe, komornicze lub eksmisyjne
Załatwianie formalności dotyczących:
udzielania odpowiedzi na pisma dotyczące zadłużeń
zawierania ugody i porozumień dotyczących ratalnej spłaty zadłużenia
zawieszania i wycofywania spraw sądowych, komorniczych i eksmisyjnych
podpisywania oświadczeń o uznaniu zadłużenia
ustanawiania na rzecz spółdzielni zabezpieczenia wierzytelności np.: poręczenie długu, hipoteka itp.
częściowego umorzenia odsetek zwłoki
W zakresie obrotu lokalami użytkowymi:
Wystawienie zaświadczeń:
o stanie konta opłat za lokal użytkowy lub dzierżawę terenu
o posiadaniu własnościowego prawa do lokalu użytkowego
Udzielanie informacji dotyczących:
wolnych lokali do wynajęcia i sprzedaży
wolnych terenów do wydzierżawienia
ogólnych warunków najmu lokali w spółdzielni
Załatwianie formalności dotyczących:
ogłaszanych przetargów na lokale użytkowe
zawierania umów najmu i dzierżawy
wystawiania faktur dla członków posiadających lokale użytkowe, najemców i dzierżawców
Dział Księgowości
Dział Księgowości
×
Daniela Grochowska kierownik
- 52 366 44 35
Sylwia Marciniak
- 52 366 44 28
Anna Walecka
- 52 366 44 45
Wystawianie zaświadczeń
o stanie konta opłat za lokal mieszkalny
o wpłaconym funduszu remontowym (2001r-2005r)
Udzielanie informacji dotyczących
stanu konta opłat lokalu mieszkalnego
wysokości naliczonych opłat za lokal mieszkalny
wyników rozliczeń kosztów (tj. zimna woda, podgrzanie wody, wywóz nieczystości, energia elektryczna na cele ogólne budynku, gaz, windy)
stanu zadłużenia z tytułu niespłaconego kredytu mieszkaniowego i odsetek
stanu funduszu remontowego danej nieruchomości mieszkaniowej
Załatwianie spraw dotyczących
wypłaty nadpłat wynikających z bieżących wpłat i rozliczeń kosztów
przygotowania wniosku o umorzenie zadłużenia z tytułu przejściowego wykupienia odsetek od kredytów mieszkaniowych
Wykonanie wydruku (bądź duplikatu)
karty opłat
potwierdzenia salda na dzień
rozliczenia kosztów
zestawienia obciążeń i wpłat na koncie opłat za lokal mieszkalny
dodatkowych blankietów opłat
Dział Finansowy
Dział Finansowy
×
Ewa Jerzakowska
- 52 366 44 37
Karina Knitter
- 52 366 44 23
Wystawianie zaświadczeń
o wysokości wkładów mieszkaniowych i budowlanych
do sądu w sprawach spadkowych
do urzędów skarbowych w sprawie wysokości wkładów mieszkaniowych i budowlanych
do banków w sprawie wniesionych wkładów budowlanych
Udzielanie informacji dotyczących
płatności bieżących faktur kontrahentów
wymaganej wysokości nominalnego umorzenia przy przenoszeniu lokalu na odrębną własność
podawanie numerów rachunków bankowych przy dokonywaniu wszystkich płatności
stanu opłat za lokal mieszkalny i użytkowy
rozliczenia spraw spadkowych dot. wkładów mieszkaniowych i budowlanych
terminów i dokonanych wpłat dotyczących realizowanych inwestycji
ogólnych informacji o przekształceniach lokatorskiego lub własnościowego prawa do lokalu w odrębną własność
Załatwianie spraw dotyczących
wpłat i wypłat opłat mieszkaniowych i rozliczeń kosztów
dokonywanie zwrotu nadpłat i rozliczeń kosztów na rachunki bankowe
wpłat za rachunki nie związanie z opłatami mieszkaniowymi poprzez terminal bankowy
Wykonanie wydruku (bądź duplikatu)
karty opłat
potwierdzenia salda na dzień
rozliczenia kosztów
zestawienia obciążeń i wpłat na koncie opłat za lokal mieszkalny
dodatkowych blankietów opłat
Kontakt
ul. T. Boya - Żeleńskiego 1
85 - 858 Bydgoszcz
52 366 44 00
sekretariat@smbudowlani.pl
Znajdź nas
Wyświetl większą mapę
Administracja Osiedla "Centrum"
ROZWIŃ
Administracja Osiedla "Centrum"
Bydgoszcz, ul. Czerkaska 32
Telefon: 52 366 43 00 oraz
Kierownik Administracji:
Emilia Kabacińska
Z-ca Kierownika Administracji:
Robert Szyca
Znajdź nas
Wyświetl większą mapę
Administracja Osiedla "Na Skarpie"
ROZWIŃ
Administracja Osiedla "Na Skarpie"
Bydgoszcz, ul. Adama Grzymały-Siedleckiego 42
Telefon: 52 366 41 00 oraz
Kierownik Administracji:
Monika Zaręba
Z-ca Kierownika Administracji:
Iwona Zielińska
Znajdź nas
Wyświetl większą mapę
Administracja Osiedla "Na Wyżynach"
ROZWIŃ
Administracja Osiedla "Na Wyżynach"
Bydgoszcz, ul. Przyjazna 13
Telefon: 52 366 42 00 oraz
Kierownik Administracji:
Piotr Krzyżaniak
Z-ca Kierownika Administracji:
Ireneusz Mikołajski
Znajdź nas
Wyświetl większą mapę
Dom Kultury "Modraczek"
ROZWIŃ
Dom Kultury "Modraczek"
Bydgoszcz, ul. Ogrody 15
Telefon: 787 - 097 - 639
Dyrektor:
Agnieszka Buzalska
Strona internetowa
Wyślij nam email
Nazwa
Email
Temat
Wiadomość
Wyślij
Kontakt
ul. T. Boya - Żeleńskiego 1
85 - 858 Bydgoszcz
Dział Obsługi Mieszkańców:
Beata Dębicka - 52 366 44 11
Katarzyna Tomczuk - 52 366 44 63
Magdalena Rybacka - 52 366 44 10
Sekretariat zarządu: 52 366 44 00
sekretariat@smbudowlani.pl
Czas pracy Spółdzielni Mieszkaniowej:
Poniedziałek:
7.00 - 15.00
Wtorek:
7.00 - 16.00
Środa:
7.00 - 15.00
Czwartek:
7.00 - 15.00
Piątek:
7.00 - 14.00
RADA NADZORCZA:
UWAGA! ZMIANA FORMUŁY DYŻURU RADY NADZORCZEJ
W celu umówienia wizyty z przedstawicielem Rady Nadzorczej, prosimy o wcześniejszy kontakt pod numerem telefonu 52 366 44 08 lub na adres email: radanadzorcza@smbudowlani.pl . Wówczas zostaniecie Państwo umówienie na spotkanie z przedstawicielem Rady Nadzorczej na konkretny dzień i godzinę.
Znajdź nas
Wyświetl większą mapę