System Zarządzania Jakością
Od 26 lutego do 11 marca 2024 r. przeprowadzone zostało badanie zadowolenia klienta z obsługi wśród mieszkańców Spółdzielni Mieszkaniowej Budowlani. Nasi ankieterzy skontaktowali się telefonicznie ze 130 losowo wybranymi osobami, które w 2023 roku korzystały z usług Spółdzielni. Podobnie jak w zeszłym roku, częściej chęcią przekazania opinii wykazywały się kobiety niż mężczyźni.
Respondenci odpowiadali m.in. na pytania dotyczące kontaktu, obsługi, możliwości dodzwonienia się na wybrane przez siebie numery telefonów, oceniali jakość uzyskanych informacji, stronę internetową oraz naszą działalność. Jedno z pytań dotyczyło też polecenia usług Spółdzielni innym.
Niestety, aż 59% ankietowanych nie korzysta ze strony internetowej www.smbudowlani.pl mimo mnogości informacji, jakie są zamieszczane, np. dane dotyczące samego budynku, stan funduszu remontowego, terminy przeglądów, wywozu odpadów wielkogararytowych oraz dane kontaktowe z możliwością zgłoszenia problemu.
Widzimy, że nasza praca coraz bardziej zyskuje w Państwa oczach, bowiem aż 92% z ankietowanych poleciłoby nasze usługi swoim znajomym, za co bardzo dziękujemy.
Zebrane informacje pozwolą nam na dalszy rozwój i eliminowanie wskazanych ankieterom niedogodności.
Podczas badania pojawiały się też sugestie dotyczące poszczególnych administracji oraz zgłaszane były pomysły i zapotrzebowania na konkretnych nieruchomościach. Wszystkie te opinie przekazaliśmy do administracji osiedli celem zapoznania się z możliwościami ich realizacji.
Jeszcze raz dziękujemy Państwu za poświęcony czas ankieterom i cenne opinie.
Barbara Budziak
Pełnomocnik Zarządu ds. SZJ
Spółdzielni Mieszkaniowej Budowlani