Krótkie przypomnienie na temat naszego systemu sms:
Od
2 lat w Spółdzielni funkcjonuje system sms. Pisaliśmy o nim wcześniej w kilku artykułach w informatorze „Tu mieszkam” m.in. w kwietniu 2022 r. i w
październiku 2023 r. Dzięki niemu możemy powiadamiać Państwa o sytuacjach
nagłych typu awarie lub przerwy w dostawie wody lub prądu.
Warunkiem
otrzymania takich smsów, jest wcześniejsze wypełnienie druku, w którym
wyrazicie Państwo zgodę na wykorzystanie numeru telefonu do celów kontaktowych.
Druk możecie Państwo pobrać z naszej strony internetowej www.smbudowlani.pl w zakładce Do pobrania – Druk pod nr 15 – Aktualizacja danych
kontaktowych. Należy go wypełnić i złożyć osobiście lub przesłać na adres
email: sekretariat@smbudowlani.pl lub adres email
konkretnej administracji osiedla:
centrum@smbudowlani.pl
– Administracja Osiedla „Centrum”
ns@smbudowlani.pl
– Administracja Osiedla „Na Skarpie”
nw@smbudowlani.pl
– Administracja Osiedla „Na Wyżynach”
Poniżej link:
https://www.smbudowlani.pl/repozytoriumwww/download/015_aktualizacja_danych.pdf
Druki można pobrać również w każdej z administracji
osiedla, wypełnione można wrzucić do skrzynki na korespondencję.
Gdy
nie mamy Państwa zgody, nie możemy wysłać smsa. Musimy też posiadać Państwa
aktualny numer telefonu, stąd nasza prośba o aktualizację numerów telefonów.
W
sytuacji, gdy nie mamy zgłoszonego numeru kontaktowego w ogóle lub jest on
nieaktualny, sms do Państwa nie dotrze. Smsy
wysyłamy tylko do mieszkańców tych nieruchomości, w których występuje awaria.