Spółdzielnia
Mieszkaniowa "BUDOWLANI"
CERTYFIKOWANY ZARZĄDCA
NIERUCHOMOŚCI
PRZEDSIĘBIORSTWO "FAIR PLAY"
POSIADAJĄCE CERTYFIKAT "RZETELNA FIRMA"
ZATRUDNI OSOBĘ NA STANOWISKO
Kierownika Administracji Osiedla
Zakres obowiązków:
Kierowanie całokształtem
prac administracji osiedla, zgodnie z zakresem jej działania, a w szczególności:
1)
nadzór
nad utrzymaniem i eksploatacją nieruchomości w należytym stanie technicznym,
zgodnie z obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa i uregulowań wewnętrznych,
2)
nadzór
nad prowadzeniem administracji i eksploatacji budynków oraz urządzeń na osiedlu
łącznie z ich konserwacją i remontami w ramach przyjętych planów
techniczno-ekonomicznych,
3)
nadzór
i organizacja pracy osób i firm zajmujących się utrzymaniem porządku na
terenach i częściach wspólnych nieruchomości,
4)
podejmowanie
inicjatyw mających na celu wzrost wydajności, postępu technicznego,
zmniejszania kosztów, poprawienie płynności finansowej,
5)
inicjowanie
kierunków prawidłowego działania, wskazywania sposobów i środków
zapobiegających nieprawidłowościom i ich likwidację,
6)
nadzór
nad wykonywaniem dostosowanych do potrzeb osiedla prac remontowych oraz usług
remontowo-budowlanych na rzecz mieszkańców zgodnie z planami remontów,
7)
nadzór
nad dokonywaniem okresowych przeglądów stanu technicznego budynków, lokali i
urządzeń osiedla, sprawdzanie protokołów z tych przeglądów oraz określanie na
ich podstawie potrzeb remontowych i stopnia pilności robót,
8)
organizowanie
postępowań o udzielenie zamówienia na roboty remontowo-budowlane i usługi
zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi Spółdzielni,
9)
nadzór
nad sporządzaniem kalkulacji dla robót i usług budowlanych wykonywanych w
ramach działania administracji,
10)
nadzór
nad utrzymaniem we właściwym stanie terenów zielonych na osiedlu oraz urządzeń
zabawowych dla dzieci,
11)
nadzór
nad utrzymaniem w pełnej sprawności technicznej urządzeń wspólnego użytku
mieszkańców,
12)
uczestniczenie
w odbiorach końcowych budynków od wykonawcy, ewidencjonowanie zgłoszonych
usterek i wad budowlanych w okresie gwarancji, naliczanie kar oraz współpracy
na tym odcinku z Działem Techniczno-Inwestycyjnym Spółdzielni,
13)
sprawdzanie
rozliczeń faktur za roboty konserwacyjne, remontowe realizowane przez
wykonawstwo własne i zewnętrzne,
14)
sprawowanie
stałej kontroli stanu zaplecza i wyposażenia technicznego warsztatów,
15)
nadzór
nad przyjmowaniem zwalniających mieszkań i przekazywanie ich użytkownikom zgodnie
z obowiązującymi w tym względzie przepisami,
16)
organizowanie
i obsługa zebrań z mieszkańcami spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych,
17)
współpraca
z organami samorządowymi osiedla,
18)
składanie
zamówień na materiały i sprzęt niezbędny do prowadzenia działalności,
19)
współpraca
z pracownikiem właściwym ds. obrony cywilnej oraz wykonywanie prac zleconych
przez niego,
20)
nadzór
nad dbaniem o należyte zabezpieczenie przeciwpożarowe w rejonie
administracji osiedla,
21)
przyjmowanie
członków Sp-ni i innych osób w sprawach skarg i wniosków oraz prawidłowe i
terminowe załatwianie zgodnie z obowiązującymi przepisami w statucie Sp-ni,
22) znajomość przepisów prawnych niezbędnych na zajmowanym stanowisku
i śledzenie zmian legislacyjnych;
23) zarządzenie wspólnotami mieszkaniowymi, z którymi sp-nia ma
zawarte oddzielne umowy.
Wymagania:
-
Preferowane wykształcenie wyższe (zwłaszcza po kierunkach związanych z
budownictwem, zarządzaniem nieruchomościami),
-
Dodatkowym atutem będą uprawnienia budowlane,
-
Praktyczna znajomość zagadnień związanych z technicznym utrzymaniem
nieruchomości,
-
Doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników,
-
Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań w
zakresie obowiązujących przepisów, komunikatywność i zaangażowanie,
-
Zdolności organizacji, planowania pracy oraz
wykonywania pracy „pod presją czasu”,
-
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
-
Umiejętności w zakresie obsługi klienta – kontakt z mieszkańcami,
-
Wysokie kompetencje interpersonalne,
-
Dyspozycyjność,
-
Prawo jazdy kat-B.
Zatrudnienie:
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowę o pracę
(pełen etat) w firmie o ugruntowanej, wysokiej pozycji na rynku;
-
Praca tylko w dni robocze;
-
Atrakcyjne wynagrodzenie, nagrody jubileuszowe oraz
możliwość nagradzania za ponadprzeciętne zaangażowanie;
-
Pakiet benefitów pracowniczych (dofinansowanie
dodatkowej opieki medycznej, biletów na wydarzenia kulturalno-sportowe);
-
Rozbudowany pakiet socjalny (m.in. wczasy pod gruszą,
dofinansowanie wypoczynku dzieci itp.);
-
Możliwość rozwoju zawodowego (udział w szkoleniach
specjalistycznych, dofinansowanie studiów podyplomowych);
-
Przyjazną atmosferę pracy;
-
Realny wpływ na funkcjonowanie i rozwój firmy;
-
Samodzielność w działaniu.
Wymagane dokumenty:
CV, list motywacyjny – należy dostarczyć (osobiście, pocztą lub drogą
elektroniczną (sekretariat@smbudowlani.pl) do 15 kwietnia 2023 r.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
INFORMACJA
OD PRACODAWCY/ADMINISTRATORA DANYCH
Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane
podczas innych rekrutacji prowadzonych przez SM „Budowlani”, umieść dodatkowo w
CV następującą zgodę:
„Zgadzam się
na przetwarzanie przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Budowlani” z siedzibą w
Bydgoszczy przy ul. Boya-Żeleńskiego 1 danych osobowych zawartych w moim
zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”.
Dokumenty bez powyższej zgody nie będą rozpatrywane.
W każdym
czasie możesz cofnąć swoją zgodę, kontaktując się z Pracodawcą pod adresem
e-mail sekretariat@smbudowlani.pl.
Twoje dane
osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według
wymogów ogłoszenia), są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie
jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np.
Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą
wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma
wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
Możemy
przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu
ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą
prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane
osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu,
dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub
organami państwowymi.
Masz prawo
dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych,
żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie
wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody
pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na
podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Twoje dane
osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w
ogłoszeniu przez okres nie dłuższy niż 90 dni od momentu ogłoszenia, a gdy
wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres nie dłuższy
niż 90 dni od momentu ogłoszenia. Ponadto Twoje dane osobowe możemy
przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami
związanymi z procesem rekrutacji przez okres nie dłuższy niż 90 dni od momentu
ogłoszenia.
W razie
pytań możesz się z nami skontaktować 52 366 44 00.