W związku z ponownymi przypadkami tzw. domokrążców, osób podających
się za pracowników Spółdzielni Mieszkaniowej „Budowlani” lub firm ze
Spółdzielnią współpracujących, proponujących różne usługi w mieszkaniach
(wymianę drzwi, okien, grzejników itp.) zwracamy się z prośbą o zachowanie
szczególnej czujności i ostrożności oraz niewpuszczanie ich do mieszkań.
Dodatkowo informujemy, że zmiany w instalacji centralnego ogrzewania, w tym
wymiany grzejników, wymagają zgody Spółdzielni.
Poniżej podpowiedzi, jak rozpoznać ogłoszenia
Spółdzielni lub firm działających na zlecenie Spółdzielni:
1. Ogłoszenie/komunikat/informacja Spółdzielni ma z reguły w lewym górnym
rogu logo Spółdzielni.
2. Pod treścią jest podpis pracownika z pieczątką (prezesa, kierownika
administracji, administratora itp.)
3. Gdy ogłoszenie jest firmy działającej na nasze zlecenie pod treścią jest
podpis z pieczątką i nazwą firmy.
4. Jeżeli prace są wykonywane przez Spółdzielnię lub na zlecenie Spółdzielni są
one opłacane przez Spółdzielnię. PRACOWNIK NIE MA PRAWA ŻĄDAĆ ZAPŁATY DO RĘKI.
W przypadku usługi lokatorskiej za wykonanie płaci się na konto Spółdzielni, po
otrzymaniu faktury.
5. Etatowi pracownicy Spółdzielni wykonujący swoje obowiązki zawodowe posiadają
identyfikatory, konserwatorzy ubrani są w służbową odzież z emblematem SMB.
6. Jeżeli ktokolwiek przybywający na kontrolę lub proponujący wykonanie usługi
nie wzbudza zaufania, zawsze można go wylegitymować bądź telefonicznie
potwierdzić jego tożsamość i fakt chęci przeprowadzenia kontroli lub prac,
dzwoniąc do Administracji Osiedla.